אהוד אולמרט נכנס לעסקי הקנאביס: ישקיע 2 מיליון ש”ח בחברה חדשה

בכיר נוסף בפוליטיקה הישראלית נכנס לעסקי הקנאביס הצומחים. אולמרט ישקיע וייעץ לחברת הקנאביס החדשה 'יו ניבו' שחווה עמה היא חתומה קיבלה לאחרונה אישור ראשון לגידול קנאביס רפואי.

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נכנס לעסקי הקנאביס כמשקיע ויועץ בחברת הקנאביס הרפואי החדשה ‘יו ניבו’.

הצטרפותו של אולמרט לענף הקנאביס מגיעה לאחר כניסתם של בכירים רבים לשעבר בפוליטיקה ובתעשייה שנכנסים לתחום כמו רה”מ לשעבר אהוד ברק, שר המשפטים לשעבר חיים רמון ועוד.

אהוד אולמרט (צילום: בן דורי, פלאש90)
בכיר נוסף בעסקי הקנאביס: אהוד אולמרט מצטרף לחברת ‘יו ניבו’ (צילום: בן דורי, פלאש90)

על פי דיווח ראשון של צלי גרינברג בכלכליסט אולמרט ישקיע כ-3-2 מיליון שקל ביו ניבו ויקבל בתמורה אופציות על 3%-4% ממניות החברה.

במקביל, עבור 40 שעות חודשיות כיועץ עסקי, יקבל שכר בסכום שייקבע בהמשך. יחד עם זאת אולמרט מנוע מלהפוך לבעל עניין בחברה או לכהן כיו”ר בשל הרשעתו בפלילים.

במסגרת התפקיד גם ילווה אולמרט את יו ניבו בכנסים ובפגישות עסקיות בחו”ל.

מטעמו של ראש הממשלה לשעבר מר אהוד אולמרט נמסר: “תחום הקנאביס הרפואי עובר בשנים האחרונות מהפכה של ממש המלווה בתהליכי מחקר מואצים ורגולציה וזאת במטרה להקל על סבלם של חולים במחלות קשות. ישראל צועדת יחד עם האומות המתקדמות בעולם בהקשר זה ומתפתחת כאן, סביב הקנאביס הרפואי, תעשייה ראויה, שיש לה פוטנציאל להעמיד את ישראל בחזית המחקר והפיתוח של תרופות מבוססות קנאביס.”

עוד הוסיף כי “לאחר שבחנתי הצעות שונות מחברות מובילות בישראל להשתלב ולתרום מניסיוני ויכולותיי לפיתוח אותן חברות בחרתי בחברת יו ניבו. הבחינה נשענה על יכולותיה של החברה לעצמאות מוחלטת בתחום הגידול הייצור וההפצה, הצוות המיומן והמחויב, ועמידתה בכל תנאי הרגולציה המחמירה לצורך ייצור מוצרים מתקדמים מבוססי קנאביס רפואי. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד עם החברה ומאמין ביכולותיה להפוך לחברה בינלאומית מובילה בתחומה.״

חברת ‘יו ניבו’, בבעלות גולן ביטון, הודיעה גם לאחרונה כי חווה שנמצאת איתה בהסכם בבעלות חברת “דרך לחיים”, היא הראשונה מבין החברות החדשות שקיבלה אישור להתחיל לגדל קנאביס בחממה.

בנוסף בימים אלו פועלת החברה להקמת מפעל קנאביס רפואי שייתכן ויהיה הרביעי הפעיל בישראל.

לדברי החברה “הצטרפותו של אהוד אולמרט למובילה בתחום הקנאביס הרפואי בארץ הנה התפתחות טבעית לאור נסיונו העשיר בתחום הבריאות. כיום מכהן אולמרט כיו״ר מועצה ציבורית לאורח חיים בריא, וכן עומד בראש קבוצת השקעות המשקיעה בחברות רפואיות מובילות בארץ. בין התפקידים הראשונים שמילא מר אולמרט בממשלה היה תפקיד שר הבריאות שם הוביל רפורמות משמעותיות. מר אולמרט יתרום מנסיונו לחברה, יקדם את התפתחות העסקית של החברה בארץ ובעולם, ילווה את החברה בכנסים וגיוס משקיעים אסטרטגיים נוספים.”

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר